ZARZĄDZANIE I MARKETING W BIBLIOTECE
Zestawienie bibliograficzne w wyborze
WYDAWNICTWA ZWARTE
1. Saniewska, Danuta : Vademecum nauczyciela bibliotekarza. Warszawa : Agencja Sukurs, 2007
2. Wojciechowska, Maja : Zarządzanie zmianami w bibliotece. Warszawa : Wydawnictwo SBP, 2006
3. Zarządzanie kadrami w bibliotece / red. Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król. Warszawa : Wydawnictwo SBP, 2008
4. Zarządzanie marketingowe biblioteką / red. Marlena Pigla. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2008
5. Zarządzanie strategiczne i marketing w bibliotece / komitet red. Mariusz Nowak, Paweł Pioterek, Janina Przybysz. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2004
ARTYKUŁY Z CZASOPISM
1. Adamska, Alina : Działania marketingowe w bibliotece szkolnej. Poradnik Bibliotekarza 2002 nr 5 s. 28
2. Arkabus , Agata : Zarządzanie w bibliotekach. Cz. 1. Poradnik Bibliotekarza 2007 nr 3 s. 3-7
3. Arkabus, Agata : Zarządzanie w bibliotece. Cz. 2. Poradnik Bibliotekarza 2007 nr 4 s. 6-9
4. Beller, Robert : Public relations biblioteki. Poradnik Bibliotekarza 2006 nr 12 s. 13-15
5. Budnik, Magdalena : Marketing w bibliotece. Życie Szkoły 2007 nr 10 s. 42-45
6. Cichowska, Iwona : Koncepcja marketingowa w bibliotece szkolnej. Biblioteka w Szkole 2004 nr 1 s. 2-3
7. Cichowska, Iwona : Marketing mix w bibliotece szkolnej. Koncepcja 4 K. Biblioteka w Szkole 2005 nr 2 s. 28
8. Frankiewicz, Elżbieta : Zarządzanie marketingowe biblioteką. Poradnik Bibliotekarza 2008 nr 4 s. 16-18
9. Hall, Hanna : Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych na przykładzie Biblioteki. Cz. 1. Poradnik Bibliotekarza 2007 nr 7-8 s. 5-9
10. Hall, Hanna : Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych na przykładzie Biblioteki. Cz. 2. Poradnik Bibliotekarza 2007 nr 12 s. 3-7
11. Hall, Hanna : Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych na przykładzie Biblioteki. Cz. 3. Poradnik Bibliotekarza 2008 nr 6 s. 9-13
12. Hall, Hanna : Projektowanie strategii marketingowej w organizacjach niekomercyjnych na przykładzie Biblioteki. Cz 4.Poradnik Bibliotekarza 2008 nr 11 s. 9-11
13. Kamińska, Sylwia : Organizacja i zarządzanie bibliotekami we Francji. Poradnik Bibliotekarza 2003 nr 7-8 s. 22-24
14. Klimuk, Maria : Działania marketingowe w bibliotece szkolnej. Biblioteka w Szkole 2004 nr 10 s. 13
15. Klimuk, Maria, Trybińska, Hanna : Marketing w bibliotece szkolnej : na przykładzie Zespołu Szkół nr 1 w Elblągu. Biblioteka w Szkole 2003 nr 6 s. 20-21
16. Kubów, Stefan : Marketing usług biblioteki fachowej. Poradnik Bibliotekarza 2001 nr 5 s. 16-17
17. Kuźmińska, Krystyna : Zarządzać biblioteką. Wywiad z Janiną Jagielską. Poradnik Bibliotekarza 2003 nr 12 s. 12-15
18. Paradowski, Mateusz : Dekoracja wnętrza jako element marketingu bibliotecznego. Biblioteka w Szkole 2011 nr 5 s. 5-7
19. Rejmer-Szala, Maria : Działania marketingowe w Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu. Poradnik Bibliotekarza 2003 nr 9 s. 8-11
20. Rygiel, Halina : Promocja biblioteki pedagogicznej-współpraca ze środowiskiem. Poradnik Bibliotekarza 2005 nr 10 s. 21-22
21. Seta, Magdalena : Badania marketingowe w bibliotece. Cz. 1. Podział badań i projektowanie procesu badawczego. Poradnik Bibliotekarza 2011 nr 10 s. 33-36
22. Seta, Magdalena : Badania marketingowe w bibliotekach. Cz. 2. Dobór metody badawczej i próby. Poradnik Bibliotekarza 2011 nr 11 s. 35-38
23. Stoma, Grażyna : System zarządzania jakością wg ISO 9001 w Pedagogicznej Bibliotece Wojewódzkiej im. KEN w Lublinie. Biblioteka w Szkole 2003 nr 1 s. 1-2
24. Szulc-Krajka, Beata : Zakładki do książki w służbie reklamy. Poradnik Bibliotekarza 2005 nr 4 s. 28-30
25. Wojnar, Małgorzata : Promujmy naszą pracę . Biblioteka w Szkole 2004 nr 3 s. 8
26. Zając, Michał : Marketing w bibliotekach publicznych : bariery i wyzwania. Poradnik Bibliotekarza 2005 nr 12 s. 4-9
27. Żarów, Anna : Metody badań jakości pracy biblioteki. Biblioteka w Szkole 2004 nr 6 s. 6-9
Opracowała:
Agata Mierzwa