Terminarz spotkań dla nauczycieli

Harmonogram działań wspomagających pracę szkół na rok szkolny 2025/2026

LpTematyka/odbiorcy   Termin  Prowadzący
1.Udział w wernisażu wystawy pt. „Daleka jest droga… Zawkrzanie w Polskich Siłach Zbrojnych na Zachodzie” w Muzeum Ziemii
Zawkrzeńskiej w Mławie (w ramach spotkań sieci nauczycieli bibliotekarzy).
Wrzesień
2025
A.Mierzwa
2.Narodowe Czytanie 2025 poezji Jana Kochanowskiego.Wrzesień 2025A. Mierzwa
3.„Ekologicznie, znaczy logicznie”, „W zdrowym ciele zdrowy duch„, „Szlachetne zdrowie„, „Interaktywna biblioteka w praktyce„, „Wędrówki po świecie” – zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem Magicznego dywanu, magicznej ściany, interaktywnego globusa itp. dla przedszkolaków oraz uczniów edukacji wczesnoszkolnej.Wg zgłoszeńA.Mierzwa
4.Zajęcia edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z wykorzystaniem teatrzyku kamishibai i teatrzyku cieni do propagowania wartości i kształtowania postaw obywatelskich; „Z bajką w świat wartości”, „Z wielkiej księgi bajek i baśni”.Wg zgłoszeńPracownicy
5.Program edukacyjny „Zdrowo i Sportowo”.Październik 2025-Maj 2026A.Mierzwa, A.Wesołowska
6.Program edukacyjny „Dzieciaki w kosmosie”.Październik 2025-Maj 2026A.Mierzwa, A.Wesołowska
7.Konkurs plastyczny dla uczniów klas 4-6 szkół podstawowych powiatu mławskiego „Mój lapbook – czytam i polecam”.II półroczeA.Mierzwa,
B.Pawłowska
8.Lekcja otwarta dla uczniów klas pierwszych w SP nr 1 w Mławie – „Pasowanie na czytelnika i wprowadzenie dzieci w świat książek” spotkanie sieci nauczycieli bibliotekarzy.II półroczeA. Mierzwa 
9.Nomofobia (uzależnienia od smartfona) dla uczniów klas IV-VIII i szkół ponadpodstawowych. Wg zgłoszeńA. Wesołowska
10.„Czytanie i kodowanie- wspólnie odkodujmy bibliotekę”, „Rozszyfruj bibliotekę”, „Koduje zdrowie” „Kodowanki na cztery pory
roku”-
zajęcia edukacyjne dla uczniów z elementami kodowania.
Wg zgłoszeńA.Wesołowska
11.„Wyginam śmiało ciało- gimnastyka z emocjonalnymi trenerami  EMO: prawo, lewo, góra, dół, przysiady i podskoki” zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem Magicznego dywanu i magicznej ściany dla przedszkolaków oraz uczniów edukacji wczesnoszkolnej.Wg zgłoszeńA.Mierzwa, A.Wesołowska
12.„Nie taki diabeł straszny, czyli duchy, wiedzmy i smoki w słowiańskich mitach, legendach i baśniach- zajęcia edukacyjne dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej.Wg zgłoszeńA.Mierzwa, A.Wesołowska
13.„Mława na fotografiach z początków II wojny światowej”, „ Życie codzienne w Mławie w okresie II wojny światowej”, „Lokalne ciekawostki historyczne”, „Bohaterowie II wojny światowej in.). – cykl lekcji dla uczniów szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Janusza Dębskiego – regionalistę, fotografika.Wg zgłoszeńA.Mierzwa
14.„Ile prawdy jest w legendzie? – polskie miasta w baśni i legendzie” – zajęcia edukacyjne dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej.Wg zgłoszeńB. Pawłowska
15.„Dbam o zdrowie – pomagam sobie” – zajęcia edukacyjne dla przedszkolaków.Wg zgłoszeńB. Pawłowska
16.„Odłącz się! Zwolnij i wróć do siebie” zajęcia z elementami technik uważności dla uczniów klas 4-6 szkoły podstawowej.Wg zgłoszeńB. Pawłowska
17.„Nie powiem ci, że wszystko będzie dobrze- czyli jak dbać o siebie” – zajęcia edukacyjne dla uczniów klas VII-VIII szkoły podstawowej i uczniów szkół ponadpodstawowych.Wg zgłoszeńB. Pawłowska
18. „Odkręć emocje, odważ się czuć” – zajęcia edukacyjne dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej.Wg zgłoszeńB. Pawłowska
19. Warsztaty plastyczne z cyklu „Kreatywny nauczyciel, kreatywny uczeń”.Wg zgłoszeńA. Wesołowska
B. Pawłowska
20.Organizacja akcji „Czytanie na polanie” jako przykład promocji czytelnictwa. Podsumowanie pracy zespołu samokształceniowego nauczycieli bibliotekarzy.Czerwiec 2026A. Mierzwa

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Return